Pogoji poslovanja

Pred uporabo strani morate prebrati pričujoče napisane pogoje. Z uporabo te spletne strani izrazite svoje strinjanje z napisanimi pogoji. 

Po tej spletni strani lahko brskate in kupujete po vaših željah.

Podatki podjetja/ponudnika/upravljalca:

Podjetje: Spletna trgovina Mala Hiša Igrač, Jan Domitar s.p.
Naslov: Sokolska ulica 46, 2000 Maribor
E-poštni naslov:  info@malahisaigrac.si
Transakcijski račun: SI56 0400 0028 0822 798
Matična številka: 9519084000
Davčna številka: 77061012 (nismo ddv zavezanci)

Vsebina spletnega mesta malahisaigrac.si so igrače.

CENE
Cene so predstavljene kot redne cene, ki jih določi ponudnik. Vse cene so izražene v EUR. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do določenega datuma oz. do razprodaje zalog. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Cena dostave in stroški pošiljanja se obračunajo ob zaključku naročila, preden naročilo dokončno potrdite.


NAČINI PLAČILA
Za svoje kupce nudimo naslednje možnosti plačil.

      • plačilo s plačilnimi karticami

      • z nakazilom na TRR (po ponudbi)

      • plačilo z odkupnino po povzetju. Pri tem načinu plačila vam bo dodatno zaračunan strošek obdelave naročila in plačila dostavni službi, ki znaša 0,50 EUR. Strošek bo prikazan na izdanem računu in bo zaračunan tudi v primeru, da ste upravičeni do brezplačne dostave.


NAROČILO
Kupec izbere izdelek ali več izdelkov in jih doda v košarico oziroma nakupovalni voziček. Če želi odstraniti določen izdelek iz košarice, klikne na povezavo “x”, ki se nahaja ob izdelku. Kupec lahko v košarico doda poljubno številko izdelkov.
S klikom na gumb “zaključi nakup” lahko kupec zaključi svoje naročilo.
Za tem je potrebno izpolniti tabelo s svojimi podatki in naslovom na katerega se naj izdelki pošljejo. Prav tako kupec izbere način plačila (po povzetju, s plačilno kartico ali nakazilo na TRR). Če ima kupec kodo za popust ali drugo ugodnost, jo lahko vnese pred potrditvijo naročila.  
Če je bilo naročilo uspešno opravljeno, boste na vaš elektronski naslov, ki ste ga vnesli, prejeli sporočilo s podrobnostmi oddanega naročila.

DOSTAVA
Dostavo pošiljk izvaja naš pogodbeni partner GLS. Cena dostave je odvisna od teže paketa. O ceni dostave bo kupec obveščen pred zaključkom nakupa. Predviden čas dostave za izdelke na zalogi je od 1-3 delovnih dni. Predviden čas dostave za izdelke, ki niso na zalogi v skladišču in so dobavljivi je 10-15 dni. V primeru nakupa 3 ali več različnih izdelkov je dostava brezplačna.


VRAČILO IZDELKOV IN ODSTOP OD POGODBE
Vračilo naročenih izdelkov je možno v roku 14 dni po prejemu izdelkov. Blago mora biti vrnjeno v originalni embalaži, nepoškodovano, vsebina mora biti popolna, nerabljena, priložen pa mora biti originalni račun. V nasprotnem primeru vračilo in odstop od pogodbe nista mogoča. Potrošnik artiklov prav tako ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Nosilec stroškov vračila blaga je kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Uveljavljanje vračila (odstop od pogodbe) za ne-prevzete ali zavrnjene pošiljke ni možno. V primeru, da želite odstopiti od pogodbe/vrniti kakšen izdelek, nas o tem obvestite na naš e-naslov ali izpolnite obrazec za odstop od pogodbe in nam ga posredujte na naš e-poštni naslov (info@malahisaigrac.si). Obrazec se nahaja tukaj.

 

VRAČILO KUPNINE
Če kupec odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja vrne vsa ustrezna plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z nakazilom na kupčev transakcijski račun (TRR).

Ponudnik zadrži vračilo ustreznih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

 

ZAVRNJENE ALI NEPREVZETE POŠILJKE
V naši spletni trgovini kot enega izmed načinov plačila omogočamo tudi plačilo po povzetju, kjer kupec paket plača dostavni službi, ko ga le-ta pripelje do kupca. Z ne-prevzemom ali zavrnitvijo paketa našemu podjetju povzročite finančno škodo, saj smo dolžni kriti stroške pošiljanja. 

Kupec je paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju, ne prevzame, je odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja (tudi stroškov pošiljanja pošiljatelju nazaj), za kar mu ponudnik izstavi račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, sicer se zadeva lahko ureja s terjatvijo.

 

POŠKODOVAN PAKET ALI ARTIKLI
V primeru, da ste prejeli poškodovan paket oziroma artikel in o tem niste bili ustrezno obveščeni pred nakupom (pomeni, da niste kupili izdelka, ki je bil predhodno označen kot izdelek z napako ali poškodovano embalažo), nas po prejemu paketa o tem nemudoma obvestite in počakajte na ustrezna navodila. Sporočilu obvezno priložite tudi ustrezna slikovna dokazila.


STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna, če:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

V primeru stvarne napake o tem obvestite ponudnika in počakajte na nadaljna navodila.